Marzec, 2011

Dziwny dzień

Czwartek, 31 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Przejażdżki
Dziwny to był dzień, miałem rano robić objazd kilku miejsc ale padłem po pracy i nie nastawiłem budzika, obudzony późno weryfikowałem plany z rozkładem zajęć moich Profesorów :P. Katowice odpadły.
Później próba umawiania się z bracikami, wreszcie pojechałem sam do Gli do Kiry, zawiozłem lampki ale koszulki w BA dla mnie nie mieli.. : <. Kupiłem wreszcie dętkę bo jeżdżę bez zapasu, przy okazji Maxxisową wersje wylightowaną. Pierwszy raz w życiu zważyłem także XC i nieco się zdziwiłem ;). Mimo lekkich kół, opon, braku tarcz czy lżejszego o sporo gram widelca, wciąż wynik dość wysoki :P. Ale co tu się dziwić skoro każdy komponent to standard X-Mission/Merida ;). Grunt, że koła lekkie :P. A dalej to trzeba dać niebieskookiej czas ;)

Powrót do Zabrza bo padł pomysł Red Rocka, ale po drodze deszcz więc braciki rezygnują, ja rzucam natomiast hasło i tak oto jeden Poczciwy Obywatel i Dwóch Wyjętych Spod Prawa udało się na zabrzańską Hutę ;).

I tak teraz zobaczyłem wartość z pulsometru.. Wiem że nie ma kiedy jeździć i jest masakra, ale to tętno troche mnie szokło :P. Podejrzewam, że był to pościg w deszczu za autobusem nr 6 =P

Przymiarki ;)

Prawie jak mój niegdysiejszy filmik mający rozwiązać problemy z kolanem ;). I rozwiązał :)

I jeszcze przy spieszonym biedaczku

Nowy rower w mieście ;)

Poniedziałek, 21 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Przejażdżki
Serafin zakupił nową brykałkę, niestety Giant i niestety w pewnym znanym nam kurwidołku zabrzańskim =P Ale pomijamy to i cieszymy się z nowego połykacza kylosów :P

Chory, z gorączką, ale wracając z Kato marzyłem o rowerze, na zaczepkę Kuby dałem się przekonać szybciej niż dziecko przekonuje się do oczojebnego lizaka :P. Dodatkowo w towarzystwie Rycha wylądowaliśmy na hałdzie ogniskowej [(c) braciki & nax] gdzie rozpoczął się festiwal ognia.
A po powrocie do domu łóżko, herba, ból kości i gorączka. Tak oto spod kołdry pozdrawiam ja =P

Ulewa, śnieżek, gradek

Piątek, 18 marca 2011 · Komentarze(1)
Kategoria Przejażdżki
W celach romantycznych do Gliwic =P. Chciałem też zajrzeć do Kiry do pracy, ale gdy zobaczyłem, że wszystko pływa w wodzie i błocie, nie chciałem Im w sklepie syfu robić. A jednak, kolejna szprycha w źle złożonym przez najgorszy sklep rowerowy na Śląsku kole puściła. Podjechałem więc do Świątyni Meridy na serwisik. Przy okazji spostrzegłem niebieskie spodenki Meridy!!! :D XC już nie może się doczekać. Teraz tylko polować na koszulkę... W całej Europie wszystko dostępne od ręki, a u nas masakra : <

Błota w cholerę, wody od groma, śniegu też było trochę. I nawet grad się trafił. Po powrocie odmrożenie dłoni i stóp :P. Ale rower chciałem umyć i umyłem ;).
A mycie po powrocie butów ukazało mi, iż w tym sezonie chyba będzie trzeba zmienić moje biedne SPD-ki :/.

A z innych spraw rowerowych to chyba wybrałem już miejsce na rowerowy weekend majowy ;>. Ja, krówka fullówka, noclegi pod chmurką i Niżne Tatry na Słowacji! =D

Odbiór laptopa

Poniedziałek, 14 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Przejażdżki
Towarzysząc bracikom w drodze do M1, potem cel na dziś czyli Bytom i odbiór laptoka :). Trasa z połową bracików, po powrocie druga połowa dała się przekonać do skrócenia kiery, wreszcie ;). I nawet mostek odwrócił :P. Normalnie inny rower.

Pierwszy raz w koszulce i krótkich spodenkach ;)

Le Bytom

Focenie ciufci :)

Ciufcia manewruje.

Rżniemy

Po rżnięciu ;)

Po okulary ;)

Niedziela, 13 marca 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Przejażdżki
Jako że w niedzielę zostawiłem okulary na hałdzie, w przybytku dnia wolnego skierować się chciałem aby je odzyskać :P. Braciki towarzyszyły i po krótkim objeździe DTŚ-ki skierowaliśmy się na Paniówki. Odpoczynek na hałdzie i powrót.
Pierwszy wyjazd tego roku w krótkich spodenkach ;)

DTŚ :)

Zjazd z DTŚ :p

Uszkodzony (wciąż) most po powodzi

Misja zakończona sukcesem. Okulary odzyskane ;) w końcu hamerykańskie :P szkoooda by było

Ekypa

Ktoś mi Meridkę obfocił :P

Laptop reanimacja

Środa, 9 marca 2011 · Komentarze(1)
Kategoria Przejażdżki
Laptop mi umarł już absolutnie i moje możliwości zostały wyczerpane, a do piekarnika nie chciałem wsadzać ;)
Do Bytomia oddać do serwisu za ciężkie pieniądze :/. W drodze powrotnej nagle przeraźliwy dźwięk tylnego hebla... Zgubiłem śrubę z adaptera :P. Nie pytam jak to jest możliwe

Potem spotkanie z bracikami

Niezliczone otwarcia tego lapka :P

Krowa ;]

Dosiadając krowę

Ognisko na hałdce

Niedziela, 6 marca 2011 · Komentarze(5)
Udało się sklecić jakąś ekipkę jednak zamiast jazdy postanowiono zrobić ognisko, trochę niestety bo chciałem pokręcić. A tak to taki przejazd tempem rodzinnym ;P. Ale miejscówka na ognisko genialna.

Zjazd, krossy się cieszyły :P. Ja na XC też zresztą czułem się dziwnie

Ekypa

Pod Lydlem

KECZARDA :P Genialnie smaczne.

Zachodololo

Wsie foty tutaj.

Prawie jak wyjazd

Sobota, 5 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Przejażdżki
Tak to jest jak sie usiłuje planować z innymi wyjazd, traci się pół dnia :]. Popołudniu dopiero wyjazd, niechętnie bo samemu i w głowie świadomość, że znów dzień ucieknie.

Trase zrobiłem na szybko, na jakąś stówkę. Stówki nie było bo za Knurowem zawróciłem :P. To co dziś wiatr wyprawiał było niesamowite. Cały czas w jednym kierunku, napieprzał jak oszalały. 4 razy stawałem bo myślałem że mi coś w rowerze nie działa i mnie spowalnia =P. 30 na godzinę a szumiało mi jakbym miał górski zjazd ponad 70. Jezu :P. Do 25-30, powrót 35-45. Masakra :P.
Na sk8 do bracików i dom.

Meridek

Dla każdego coś dobrego :p Jeszcze mojego soku jabcokowego zabrakło

Odprowadzając spieszonych :p

Krówki Meridki

Wtorek, 1 marca 2011 · Komentarze(1)
Kategoria Przejażdżki
Czekanie na Chemika i bryk z Jego usprawnioną kobietą na krótki teren :). Wcześniej oczekiwanie Go z Gosią i bracikami na plenerze wiosennym. I trochę wspinaczki nawet :P

Jazda po hałdach Sośnicy, dostrzegliśmy w oddali Kubę, więc został przywołany ;). Powrót przez Makoszowy.