Nowy rower ;)

Czwartek, 9 grudnia 2010 · Komentarze(2)
Kategoria Przejażdżki
Po kilku dniach pracy rower powstał do życia :). Częściowo komponenty nowe, częściowo ze starego roweru. SPD brak, choć czasem pewnie będę zakładał. Nówki sztuki oponki - Dębica GT600 haha :D. Klasyki! I nawet ładnie mkną, choć w terenie zapewne gorzej :P. Ale znam takich co na tym maratony jeździli :P

Korba Deore wsadzona, tylko zęby trzeba doszlifować w blacie bo skacze wciąż (żadna nowość :P). Przerzuteczki działają idealnie, choć przednia bez regulacji tarła. Amor RST po moim tuningu chodzi jak złoto =D. Warto wspomnieć, że to rura gwintowana ;).
Stosunkowo wąska kiera więc po mieście miło. Gripshifty...hmm. Nie, nie lubię - wolę manetki :P. Ale nie ma tak źle. Działać działają BDB. Tylko rogów chyba brakuje, ale nie wiem czy będę wrzucał.

Jazda - super :). Tylko trzeba dokupić klocki na tył, bo wsadziłem jakieś starte stare i hebla nie było. Przód żyleta. Jazda bez SPD - dziiiiwnie ;). Ale na nogach trekkingi więc aż za ciepło. Tylko okularów nie wziąłem ani maski, a później zaczęło ostro sypać i ciężko się jechało.

Wyjazd w czasie zachodu słońca, jazda już po ciemku. Do bracików (dzięki za fotki :D), do Praktikera, M1, potem na Rokitę, na Bytom, Plejada, Biskupice, dom. Powrót w śnieżycy, do tego na ulicach pojawiła się szklanka i ślizgałem się przodem :P. Megaśnie się na tym bajku jeździ. W ogóle się człowiek nie przejmuje tym, że przed nim jedzie pług i wali solą po rowerze ;). Zresztą zostawić przed sklepem też można bez stresu, wreszcie :). Choć byłoby szkoda ;).
Każdy szanujący się rowerzysta zimówkę posiadać powinien! Tego jestem teraz pewien ;) więcej przyjemności mam z zimy na tym rowerze.

Dystans z mapy, licznika brak.