Serwis

Sobota, 3 lipca 2010 · Komentarze(4)
Wymiana bloków, zjechanych już maaaaksymalnie :P. Te wreszcie trzymają. Nie mogłem się oprzeć i zrobiłem zdjęcia porównawcze ;)
Potem serwis szosy na jutrzejszy wyjazd.

Stary blok, wyyyytarty :P. Śruba zgrzana z resztą


Stare i nowe po odkręceniu (na szczęście mam na to patent :P)


Stary nowy ;)


Stary śrubek, nowy śrubek :P

Komentarze (4)

powiem Ci szczerze ze to nie tylko przez to, szuram tylko lewym, a prawy wyglada niemal tak samo :) po prostu troche juz przezyly a z moich butow bloki strasznie wystaja. duuuuzo chodze itd w moich butach, wiec to z tego

nax 21:27 wtorek, 6 lipca 2010

Właśnie, nax, nie trzeba było tak na masie blokami szurać to wtedy dłużej posłużą. ;)
Dobra, ja się nie odzywam, bo mój (przynajmniej lewy, najlepiej szurający ^^ ) wygląda podobnie. ;)

ficus 16:46 wtorek, 6 lipca 2010

Trzy imbusy, dwa miękkie (czyli tanie gówno), jeden pożądny - ja mam taki komplet, ktory wytrzymuje wszystko ;). Stanley'a np polecam.
Zalanie benzyną ekstrakcyjną, brunoxem. Główki śrub małym śrubokrętem oczyszczone w środku, potem znów benzyna i szczoteczką. Z drugiej strony (od wewnątrz buta) także benzyna + brunox. Duży młotek, walę sporo razy w blok, żeby obruszyć. Potem w ruch idą miękkie imbusy - staram się trafić krawędziami w pozostałości perforacji w śrubach, imbusa wbijam w śrubę - wtedy mi się na nowo tworzy dziura w kształcie imbusa, mniej więcej ;). Dopiero po ponabijaniu tak dziur biorę lepszego imbusa, nabijam go także i odkręcam. Czasem idą iskry, ale zawsze bez problemów odkręcałem :P. A iskier z SPD-ków trochę puszczałem.. ;)

nax 00:04 niedziela, 4 lipca 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa staro

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]