Masa Krytyczna Gliwice

Piątek, 2 lipca 2010 · Komentarze(6)
Wyjazd na Masę do Gliwic, z Markiem tylko, reszta ekipy została na meczu =P. A ze wschodu dziś nic nie przyjechało... Dwie osoby spotkaliśmy jednak na Kraku. Późno wyjazd bo o 17.30. Na miejscu idealnie na czas, osób średnio. Jeszcze po picie chcieliśmy, więc kierunek sklep. Wjazd po schodach i dobicie tyłu, snake ;). Więc od razu zawróciłem wymienić dętke =P. Okazało się, że z tyłu było za mało powietrza na takie akrobacje :D. Dołączyłem więc do Gregorego, który łatał już koło przez wjazd tymi samymi schodami =P. Nie ma to jak mieć fulla i mały rozumek :P

Przejazd minął w zabezpieczeniu skrzyżowań i gadce o pierdołach na krótkofalówkach, nowym nabytku masowym :P. Niewiele rozmów, interwały. Kilku ćwoków wyprzedzających na ciągłych, jeden nerwus. Na Kraku decyzja o afterparty na stadionie. Zakupy na ognisko w Lidlu i kierunek - Stadion XX-lecia. Tam po 22 zebraliśmy się i odprowadziliśmy Anię na Sikornik, potem do domu przez Sośnicę. A teraz zasłużona Cola z lodem ;). Ciepło dziś byłoooo! Ale komarów mało :)

Póki co brak fot, więc tylko komórkowa :p