Full 2011

Poniedziałek, 14 lutego 2011 · Komentarze(7)
Kategoria Nocą, Przejażdżki
Dziś dniówka krótsza o dwie godzinki więc od razu po pracy zabrałem się za dokończenie składania fullika i po 23 poszedłem na krótki rower, o którym marzyłem od paru dni ;).

Sucho więc fajnie. Na stację najpierw się pompnąć, z założonymi gumami Kendy - Karma 2.0 DTC. Miały być do XC ale tam chyba pójdzie coś bardziej slickowatego. Leciutkie są, faaajnie się toczą. Potem tak po mieście i okolicach, potestować króciutko.

Heble po całkowitym serwisie, amor po przeglądzie i smarowaniach wszelakich, rama z nowymi łożyskami, nowym przekonstruowanym wahaczem i zmienionym mocowaniem dampera. Cud, miód i orzeszki :P.
Do tego wreszcie 9 przełożeń, czyli wreszcie manetka XT na tył. I wreszcie czuć za co się płaci kupując zmieniarkę XT =P. Shadow wyszedł z cienia :P. Tylko przerzutki przedniej brak bo XT się połamał, trzeba skompletować.
Nowe także siodełeczko, pod kolor akcentów :p. No i te czerwone zipki :D

Fajnie się nocą jeździ, ach. Genialnie. Do tego tak ciepło było... Mrr.
PS. Licznik ustawiony pod 2,4" a założone 2,0 - za średnią nie odpowiadam :P

Full w akcentach kolorystycznych XC :P Trzeba wrócić z drugim rowerem ;)

Już w swojej naturalnej kawomlekowej (sraczkowatej) kolorystyce :P

I łajdeeer :P

I na EMO STAJL :p

trza bylo jak ja, cala zime rozkladac kazda czesc po kolei i czyscic wszyyystko ;))

nax 16:15 czwartek, 17 lutego 2011

Ładny taki świeżutki, gotowy do sezonu. Piszę to i jednocześnie patrze na swój rower... no ręce mi opadają na klawiaturę.

Jedris 19:36 wtorek, 15 lutego 2011

ilosc dni w blocie na wielodniowych wyjazdach bez serwisu ;) jak rozlozylem zawieche za pierwszym razem to wymienilem te ktore mialy choc najmniejszy opor. powod prosty - przeciez to grosze kosztuje :)
A reszta lozysk zostala wymieniona przez Meride, bo rama wlasnie wrocila z gwarancji. na starym wahaczu byla mala ryska i dalem do sprawdzenia, dali ulepszony ;)

nax 12:22 poniedziałek, 14 lutego 2011

Czemu po tak krótkim przebiegu wymieniałeś już praktycznie całe zawieszenie? Ja w swoim łożyska to wymieniłem po 10 tys. A tu jeszcze wahacz.

speed565 06:08 poniedziałek, 14 lutego 2011

narowista :)

k4r3l 05:29 poniedziałek, 14 lutego 2011

Zimą podchodzi bardziej =D

nax 00:41 poniedziałek, 14 lutego 2011

kurw. jednym slowem
NOWY ROWER!!!! ;))
tzn. dwoma slowami :)

ladna sesyjka, meridka podoba sie z twarzy :P

razor84 00:39 poniedziałek, 14 lutego 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zanic