Nowe koła :)
Czwartek, 14 kwietnia 2011
· Komentarze(3)
Kategoria Przejażdżki
Odbiór kół w katowickim BikerShopie. Miał być firmowy zestaw Novateca, ale po namowie postanowiłem dać szansę sklepowi stacjonarnemu i złożyć koła.
Tylko, żeby nie był to pseudo-sklep i pseudo-serwis Kopackiego. Wolę zrobić 40kilometrów niż coś tu kupować.
Chciałem żeby było odporniej niż ma to miejsce w chwili obecnej, w końcu full jeździł na kołach z XC. Teraz będzie można porobić więcej dropów =P.
Obręcze Mavic 321
Piasty Bop
Szprychy DT Swiss Champion
Nyple DT Swiss mosiężne
A do tego od razu wziąłem bardziej terenowe oponki. No i nie chciałem żeby ważyły 1,5kilograma, jak ma to miejsce w przypadku mojego Highrollera ;).
Przekonano mnie na Schwalbe Nobby Nic Evolution (a.k.a. "Łoby Nic" :P). A chciałem Performance ;). Przód dostał 2.25, tył 2.1. I po szybkim bryku jestem oczarowany, trzymają się gleby lepiej niż 2,5-calowy kapeć Maxxisa...
Miałem od razu okazję zważyć, niestety już z oponami, zaciskami, opaskami.
Przód 1830 gram
Tył 2027 gram
Czyli wynik nad wyraz dobry =P. Dętki także zakupione na miejscu, dałem szansę Maxxisowi bo Continentali nie mieli. Maxxis Welter Weight (230g - czyli cięższe od Continentali a do tego cieńsze oO).
A co do tripa to popołudniowy, zrobić nową profesjonalną miejscówkę na ognisko ;). Ławeczki już są, stół jeszcze nie :D
Fotencje z zagraconego garażu :P
Tylko, żeby nie był to pseudo-sklep i pseudo-serwis Kopackiego. Wolę zrobić 40kilometrów niż coś tu kupować.
Chciałem żeby było odporniej niż ma to miejsce w chwili obecnej, w końcu full jeździł na kołach z XC. Teraz będzie można porobić więcej dropów =P.
Obręcze Mavic 321
Piasty Bop
Szprychy DT Swiss Champion
Nyple DT Swiss mosiężne
A do tego od razu wziąłem bardziej terenowe oponki. No i nie chciałem żeby ważyły 1,5kilograma, jak ma to miejsce w przypadku mojego Highrollera ;).
Przekonano mnie na Schwalbe Nobby Nic Evolution (a.k.a. "Łoby Nic" :P). A chciałem Performance ;). Przód dostał 2.25, tył 2.1. I po szybkim bryku jestem oczarowany, trzymają się gleby lepiej niż 2,5-calowy kapeć Maxxisa...
Miałem od razu okazję zważyć, niestety już z oponami, zaciskami, opaskami.
Przód 1830 gram
Tył 2027 gram
Czyli wynik nad wyraz dobry =P. Dętki także zakupione na miejscu, dałem szansę Maxxisowi bo Continentali nie mieli. Maxxis Welter Weight (230g - czyli cięższe od Continentali a do tego cieńsze oO).
A co do tripa to popołudniowy, zrobić nową profesjonalną miejscówkę na ognisko ;). Ławeczki już są, stół jeszcze nie :D
Fotencje z zagraconego garażu :P