Zabrzańska Masa Krytyczna ujęcie 2

Piątek, 10 września 2010 · Komentarze(3)
Kategoria Masa Krytyczna
Spóźniony wyjazd i dojechaliśmy na styk, ludu około 90 osób. W tym znów większość z Gliwic, Bytomia, Katowic i innych miast. Ale tym razem także sporo osób z Zabrza.

Przejazd ruszył, jak zwykle z kretyńską "bramką do liczenia", za nami radiowóz policji. Jechał bardzo ładnie, uniemożliwiał samochodom wyprzedzanie kolumny. Na światłach czerwonych gnał do przodu poświecić kogutem żeby przejazd był bezpieczniejszy. Według mnie odwalił (bo jechał sam) świetną robotę. Szkoda że uciekł bo bym podjechał Mu podziękować :)

Podczas przejazdu zawróciłem z Anią w okolice Stadionu bo Darek wzywał o jakieś łatki. Na poboczu stał jeszcze Dynio trzymający zdefektowane koło niejakiego Savesa. Poradzili poradzili i pojechali, na Plac wolności bo już było po Masie.

Tam jakiś bufet a między nami jak zwykle niepewne ustalenia aftera, po chwili ruszamy, ja zahaczam jeszcze o plecak z domu. Wspólnie jedziemy pod Carrefoura i na polankę w parku Powstańców, która zamieniła się w jedno wielkie jezioro.

Na Mikulach

Szosa po cywilnemu ;]

Z Rychem

PIĘĆ Meridek pod Carrefourem - cudny widok =)

Przejazzzd

ja swoich uzywalem 3 lata i wciaz bym dlugo uzywal, ale zgubilem :) dlatego powrocilem do tego samego modelu.

Code - czytalem czytalem ;) teraz musisz pamietac, ze po prostu kazdy piatek to jakas masa :P

nax 12:43 czwartek, 16 września 2010

normalnie az sie sam na siebie wkur....m bo siedzialem w domu sie nudzac a tu zabrzanska sie odbyla ehhh:(

codeisred 15:39 wtorek, 14 września 2010

widzę na rękach Dartmoory blackhand'y:) ja zrobiłem z nimi 20 km i się rozwaliły na szwie:/ nie mam nic do Pakistańczyków, ale szycie rękawiczek idzie im o wiele gorzej niż zbrojenie się :D pozdro!

k4r3l 05:52 wtorek, 14 września 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwow